17 Nisan 2019 Çarşamba 13:43
AK Partili Akbaşoğlu'ndan Asgari Ücret Açıklaması: Bir Aile Simit Çay Yerse 1120 TL Cepte Kalıyor
AK Parti Grup Başkanvekili Muhammet Emin Akbaşoğlu katılmış olduğu bir etkinlik kapsamında asgari ücret konusuna dair açıklamalarda bulundu. 

Geçmiş ile günümüz asgari ücretleri arasında kıyaslama yapan Muhammet Emin Akbaşoğlu çok çarpıcı bir simit çay hesabı yaptı.

AK PARTİLİ İSİMDEN ASGARİ ÜCRETLİLER SİMİT ÇAY HESABI

AK Parti Grup Başkanvekili Muhammet Emin Akbaşoğlu asgari ücrete dair değerlendirmesinde 5 kişilik bir aile üzerinden örnek verdi. Bir ailenin sabah, öğle, akşam bir simit ve bir çay içerek ayda 1120 TL artırabileceğini söyledi. Çankırı'da bir bardak çayın fiyatının 1 lira, simit fiyatının da 1 lira olduğunu açıklayan Muhammet Emin Akbaşoğlu şu ifadeleri kullandı.

“5 kişilik bir aileden yapacağım hesabı. AK Parti kurulduğunda 2002 yılında asgari ücretli vatandaşımızın maaşı sabah, öğle, akşam çay simit almaya yetmiyordu. Şimdi asgari ücretlinin maaşı ne kadar, iki bin yirmi lira. Koyduk kenara. 1 çay, 1 simit 2 lira. 5 kişilik bir aile bir öğünde 10 lira. Günde 30 lira. Ayda ne yapar, 900 lira. 2020 lira eksi 900 lira. Ne yapar? Demek ki 1120 lira cebinde kalıyor. Daha mı iyi daha mı kötü? Soruyorum matematik yaptık muhterem, şöyle kalk bakayım ayağa.”

Kamuilanlari.com
Son Güncelleme: 17.04.2019 14:15
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Eren 2019-04-21 12:24:50

Çay simit he

Avatar
Selcuk Tosun 2019-04-18 21:27:47

Ulay çay simit hesabı yapıyor ..Ulay çay simit hesabı yapıyor ....... derim ben buna göbeğe bak kaç simitle doyar o göbek ? ben 75 kg 180cm birisiyim ben kahvaltıda 6 simit yiyiyorum hadi hesaplasana töbe töbe zorla küfür ettirtcek burda bir gıdım çay bir gıdım simitle hesap yapan aklını :@ ulan izleyince sinirden kırasım geldi pc yi

Avatar
İbrahim 2019-04-18 07:32:45

Hemde ak parti olarak bizlerin seçtiği bir parti olarak böyle bir hesap yapmanız çok acı o simitle çayı siz çocuklarınıza yedirin lütfen böyle ne konuştuğunu bilmeyenleri secmeyelim asgari ücret li zaten çok zor şartlarda geçiniyor çocukların istediklerini alamıyoruz bide böyle hesap yapiptadalga geciyosunuz yazıklar olsun

Avatar
Murat 2019-04-18 06:58:36

Yıl olmuş 2019 hala çay simit hesabı yapıyorsunuz yazıklar olsun

Avatar
İbrahim 2019-04-18 01:13:29

siz yiyeceğinizi yiyorsunuz umrunuzdamı halkın ne yediği. halk açlıktan sürünse bizim sayemizde sürnüyorsunuz yoksa ölürdünüz diyecek kafadasınız. size kimsenin güveni kalmadı artık bencilsiniz sadece kendinizi düşünürsünüz bu halk umrunuzda değil. yediğiniz hakların bedelini bu dünyada olmadı ahirette ödersiniz. bu halk size hakkını helal etmez. o size oy veren köylü saflarında hakkına giriyorsunuz sanmayın ki oylarını alıyorsunuz diye yediğiniz kul hakkından sıyrılacağız.

Avatar
Argo 2019-04-18 10:18:56

Şok olcak bsey yok.akp zihniyeti sarayda yasarlar halk umurunda olmaz yenimi anladnz

Avatar
Vatandaş 2019-04-17 23:05:17

Senin heryerin vekil olsa ne olacak milletine 3 öğün simit çay yakıstıran vekil anası ağladı bu milletin bu milleti dinlemeyi öğreneceksiniz size gerekli cevap er gec verilecek !!

Avatar
Murat 2019-04-18 00:11:33

Bu sahısın vereceksin eline aylık 2020 lira sabah,öğle,akşam çay simit yedireceksin yazıklar olsun